[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4657: Undefined variable: app_head_include
Griekenland met de camper • Bekijk onderwerp - Kreta

Kreta

aanvullingen op in de website beschreven plaatsen, of nieuwe plaatsen.

Kreta

Berichtdoor sloeberke » Do Mrt 03, 2016 10:26 am

Hallo iedereen.
Wij mijn vrouw en ik beiden 60 en stilaan bijna op rust. En natuurlijk fervente camper gebruikers. Zouden het eens willen een paar maand naar Griekenland trekken. We hadden gedacht dit te doen van eind september tot december feestdagen terug thuis. Mijn vrouw kan de kleinkinderen niet zo lang missen. Daar wij dit nog nooit gedaan hebben maar al veel gehoord hebben van dit prachtige land zouden we het eens willen proberen. We hadden gedacht om te beginnen met Kreta en omgeving.
Wat zijn de mogelijkheden daar in deze periode? Kan je er nog vrij staan en lukt het dan met de voorzieningen(water gas) En wat is de meest aangeraden manier om er te komen. Langs de weg of toch maar de boot? Oke ik weet het een hele hoop vragen om hier zo maar pardoes mee binnen te vallen maar toch hoop ik op enige reactie van de kenners. Alvast bedankt voor enige reactie
mvg sloeberke
sloeberke

Re: Kreta

Berichtdoor Frans Mulder » Vr Mrt 04, 2016 8:35 am

Kreta is wat ons betreft een van de beste gebieden om met de camper vrij te staan. Wij deden dat o.a. in 2014 en hielden een blog bij : http://www.griekenlandmetdecamper.nl/nl ... e/172-blog.
Op de volgende pagina kun je klikken op alle plaatsen waar we toen (vrij) hebben gestaan. http://www.griekenlandmetdecamper.nl/nl ... e/46-kreta
De periode september - december is mogelijk lastig. In oktober is het seizoen namelijk echt afgelopen en kan het er flink regenen. Water is overal te krijgen. Gas mogelijk in Herakleion. Je kunt ook even contact opnemen met Guus Vernes, die een camperverhuurbedrijf heeft op Kreta. Hij weet dat vast.Zie de advertentie bij de kaart.
Reizen: met Minoan Lines vanaf Ancona of Trieste naar Patras, vervolgens op de boot van Pireaus naar Herakleion. Als je beide tegelijk boekt krijg je 10% korting.
Vragen zo beantwoord?
groet
Frans Mulder
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl
Gebruikers-avatar
Frans Mulder

Berichtdoor sloeberke » Vr Mrt 04, 2016 5:49 pm

He Frans
Thanks voor de info. Ja zeker zijn mijn eerste vragen beantwoord. Mss. nog iets wat ik vergeten ben. Kun je ook nog camping on bord boeken richting Patras of bestaat dat niet meer?
mvg sloeberke
sloeberke

Berichtdoor Frans Mulder » Za Mrt 05, 2016 8:47 am

Dat bestaat nog bij Anek/Superfast. Minoan Lines heeft een andere en betere aanbieding: camper met electra op het dek, gratis 2 persoonshut en korting op alle maaltijden: camping all inclusive. Wij doen dat de laatste jaren. De camper kan immers op het dek bij warm weer heel erg warm worden ('s nachts meer dan 30 graden)
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl
Gebruikers-avatar
Frans Mulder

Terug naar vrije camperplaatsen