Tarieven oversteek 2016

tips en vragen over de reis naar Griekenland, met de boot vanaf Italie of over land
Plaats reactie
diesel

Tarieven oversteek 2016

Bericht door diesel » ma okt 12, 2015 4:56 pm

Wanneer worden de vaarschema's en tarieven voor 2016 bekend gemaakt? Op het werk moet ik mijn vakantie voor 2016 vastleggen en aangezien we volgend jaar weer naar Griekenland willen, wil ik weten wat de mogelijkheden en prijzen zijn voor de overtocht.
Onze voorkeur gaat uit naar een vertrek vanuit Venetië of Triëst, dus zal het wel Minoan of ANEK worden.
Of moet ik wachten tot de vakantiebeurs in januari?

Frans Mulder
Contacteer:

Re: Tarieven oversteek 2016

Bericht door Frans Mulder » di okt 27, 2015 6:47 am

Wij hebben de laatste jaren in december geboekt. We doen dat door gebruik te maken van Greekferries.com, een bureautje op Kreta dat voor je in de gaten houdt wanneer de schema's uitkomen. Ze zoeken ook uit wat in jouw geval de goedkoopste overtocht is. De kaartjes liggen dan klaar in de haven van vertrek.
Dit mailtje kreeg ik van ze op 12 dece 2014:
"... but the ferry schedules for 2015 haven’t been announced yet.
If you could send me the full names and ages of the people travelling as well as the dimensions and
plates of the camper, I could send you an offer as soon as they do. Also please let me know if you are
a member of an automobile club. "
Maria Blavaki is daar mijn contactpersoon, haar mailadres is: mb@eco.gr
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl

diesel

Re: Tarieven oversteek 2016

Bericht door diesel » wo nov 11, 2015 9:11 pm

Ja, Greekferries ken ik wel.We boekten vaak via internet. We hebben goede ervaringen met hen. Ik zal ze eens een mailtje sturen, Bedankt voor de tip.

Plaats reactie