Ben ik de enige die dit ondervind?

voor algemene vragen over Griekenland met de camper
Plaats reactie
TOL

Ben ik de enige die dit ondervind?

Bericht door TOL » wo mei 23, 2018 8:47 pm

Jammer dat deze site met een hoop informatie voor de Griekenlandganger niet meer zoveel bezocht en/of aangevuld wordt met informatie.
Maar goed ik ben op dit moment voor de 12e of 13e keer op Griekenland. Dit jaar valt het op dat Griekenland zich, althans voor mij, zich uit de markt prijst. Brandstof is bekant duurder dan in Italie en die is al duur. Tolwegen en/of poorten rijzen de pan uit. Heb bv. voor een stukje van 8 km €4,50 moeten neertellen en er komen nog steeds meer tolwegen bij. Totale kosten dit jaar aan tol op Griekenland ligt op ongeveer € 80,- en dat binnen 4 weken tijd. Het doen van boodschappen is n.m.m ook iets duurder geworden. Over drank hoeven we het al niet meer te hebben, want die is niet meer te betalen. Voorbeeld: In Nederland voor Amereto voor € 4,95 en voor exact dezelfde fles en merk in Griekenland € 13,- Hetzelfde geldt voor Rum, Vodka en nog meer.
Ben ik 1 van de weinigen die dit merkt of zijn er nog meer
PLUK DE DAG
Vrijheid = een volgetankte camper

Rapido 942M CDI316 (115KW)

Amstel
Contacteer:

Re: Ben ik de enige die dit ondervind?

Bericht door Amstel » di jun 19, 2018 5:32 pm

Nee Tol, je bent niet de enige!
Ik ben ook van een trouwe bezoeker, een zeldzame bezoeker geworden. Jammer ja, ten zeerste!
Heb mezelf al beloofd dat, als ik ergens weer ga schrijven, dat voortaan liever hier doe als op Camperforum.
Een "revival" voor "Griekenland met de camper". Laat ons hopen dat dit navolging heeft, deze site is het echt wel waard!!
Bedankt ook voor de prijzeninformatie, hoewel het wat mij betreft pas weer actueel wordt in midden september. Tot dan heb ik dus niet veel te vertellen.
Ons plan is via Transfagarasan naar het noorden van Griekenland te reizen door Roemenië en Bulgarije. Turkije laten we links liggen.
Daarna zakken we af naar Kythira en door Albanien op de terugweg. 90 dagen hebben we de tijd. We rekenen op 11.000 Km.
Als het zover is kom ik er op terug, in 't Nederlands op deze site.
Groet, Julian

Plaats reactie