weinig campers

voor algemene vragen over Griekenland met de camper
Plaats reactie
TOL

weinig campers

Bericht door TOL » ma mei 28, 2012 12:51 pm

Het lijkt wel stilte voor de storm, wat is het rustig met campers
Rij nu meer als een maand hier rond, maar ben nog niet eerder zo weinig campers tegen gekomen terwijl de grieken, m.i., vriendelijker zijn dan ooit.
Het lijkt wel of iedere camperaar angst heeft om hier heen te gaan.Voor de camperaars die hier nu rondrijden is het natuurlijk prettig want je kunt nu werkelijk overal staan
PLUK DE DAG
Vrijheid = een volgetankte camper

Rapido 942M CDI316 (115KW)

Frans Mulder
Contacteer:

Re: weinig campers

Bericht door Frans Mulder » ma mei 28, 2012 2:59 pm

Goed dat je dit zo doorgeeft! Ja wij zijn ook benieuwd wat we daar aantreffen. Ik vrees dat een heleboel mensen Griekenland dit jaar toch niet willen. Op het camperforum leidt dit tot soms erg onverkwikkelijke discussies. Gelukkig hier niet en laten we dat zo houden. Nog verdere aandachtspunten voor mensen die wél gaan TOL?
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl

Ank Verdonk

Bericht door Ank Verdonk » di mei 29, 2012 5:37 pm

Goed om te horen! Wij nemen 5 juni de boot vanaf Venetie naar Patras.

TOL

Bericht door TOL » wo mei 30, 2012 7:53 am

Ik heb eigenlijk alleen maar 1 advies: Ga gewoon heen, niemand die je wegstuurt. Het enige waar ik rekening mee houd is 17 juni, de dag van de verkiezingen. Voor die tijd zal ik zorgen dat mijn brandstoftank helemaal vol is en dat ik voldoende geld heb om verder te kunnen, desnoods als het niet anders kan, via land terug te moeten.
Voorts heb ik gezinsuitbreiding gehad. Ons gezin (2p :) ) is uitgebreid met een Grieks hondje. Zover ik nu weet gaat het om een jachthondje wat enorm vermagerd was. Ribben kon je tellen. Overal waar ik kom positieve opmerkingen over het meenemen van het hondje. En de kosten voor de dierenarts zijn zo weinig dat je je biertje echt niet hoeft te laten staan. Ook bij de dierenarts werd mij gezegd: Weer een hondje gered.
Zo zie je maar dat het leven hier gewoon z'n gangetje gaat en ik blij ben dat ik gegaan ben.
Mijn advies voor iedereen:

GA GEWOON HEEN

er is niet een griek die je hier wegkijkt.

groeten uit een zonovertgoten Griekenland
PLUK DE DAG
Vrijheid = een volgetankte camper

Rapido 942M CDI316 (115KW)

Harma
Contacteer:

Bericht door Harma » wo mei 30, 2012 9:02 am

Mooi om te lezen!

Wij komen op 17 juni aan in Igoumenitsa.
We zullen de tank in Ancona vol gooien en extra geld pinnen

Harma
Contacteer:

Bericht door Harma » wo jun 20, 2012 9:39 pm

Geld pinnen en benzine tanken is geen enkel probleem hebben we inmiddels vernomen.
Verder merken we ook nog geen verandering met vorige jaren, de Grieken zijn nog even relaxed als altijd.

Plaats reactie