Nieuwe website in de lucht

voor algemene vragen over Griekenland met de camper
Plaats reactie
Frans Mulder
Contacteer:

Nieuwe website in de lucht

Bericht door Frans Mulder » vr jul 05, 2013 4:09 pm

Zojuist is de geheel vernieuwde website http://www.griekenlandmetdecamper.nlin de lucht gegaan. Gemaakt door de Best4u Group. Wij zijn heel enthousiast!.
De inhoud is voorlopig bijna hetzelfde maar de vormgeving is zeer ingrijpend gewijzigd. Dat werd ook tijd na zoveel jaren en er was een acuut probleem: vanwege het gebruik van flash was de oude site op een iPad niet goed te bekijken.
Een paar nieuwe dingen: voor elke plek is nu een Google-Map kaartje gemaakt waardoor je de plek nog nauwkeuriger kan vinden. Je kunt de plekken via de kaart op de homepage benaderen, maar ook via de opsomming op de site map. De komende maanden zal ik zelf nog hier en daar wat tekstuele aanpassingen doen en mogelijk wat nieuwe pagina's toevoegen. Graag horen we jullie op- en aanmerkingen. Graag hoor ik ook als er bij het overzetten fouten in de website zijn geslopen.
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl

Guus63
Contacteer:

Re: Nieuwe website in de lucht

Bericht door Guus63 » za jul 06, 2013 6:43 pm

Hallo Frans, een prachtige website! Ik zal echt eens een poging doen om er wat vrij kampeer plekken voor Kreta op te zetten (moet ik die dan naar jou mailen?)
Verder zou ik de links-uit in een nieuwe browser laten openen, anders ben je meteen van jou website af en dat is vast niet de bedoeling.
Na een experimenteel 2008 zijn we nu met ons 5e verhuurjaar bezig. Kan me het informatieweekend in 2008 nog herinneren. Ons bevalt het goed en je website is voor veel van onze klanten een geweldige informatiebron! Groet, Guus
Ontdek onbekend Kreta, huur een camper. [url]http:/CamperOpKreta.nl[/url]

inahussaarts
Contacteer:

Bericht door inahussaarts » do aug 15, 2013 10:01 pm

Hallo Frans,
Het ziet er allemaal mooi uit maar kan ik ook nog ergens de GPS posities vinden. Ik weet dat op de oude site die regelmatig genoemd werden.
Wij gaan volgende week naar de Peloponnesos zou het dus handig vinden als er bv een lijst zou zijn die je kunt uitprinten. We hebben niet altijd een internetverbinding om een en ander op de site na te kijken.
groeten Ina van http://www.opstapmetdecamper.nl

Frans Mulder
Contacteer:

Bericht door Frans Mulder » za aug 17, 2013 7:31 pm

hallo Ina, ook op de nieuw site staan de GPS coördinaten er altijd bij. Een lijst heeft nooit bestaan, maar ik zal hem zeker de komende maanden gaan maken. Lukt nu niet meer, ik kom net terug van zes weken Griekenland.
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl

Plaats reactie