door monique&philip » Vr Aug 07, 2009 2:09 pm
Hi,
Ik heb het documentje bewaart voor een volgende keer, maar toch met gemengde gevoelens :
ik had het boekje aangekocht : "mit der WOMO nach Peleponese" ( op aanraden van iemand die vele jaren Griekenland doet)
wij hebben heel de rond-toer gedaan, ik heb heel veel adresjes ingetypt uit het boek( met POI) de meeste lukten niet : het 2de cijfer van East, konden wij nooit boven een cijfer 5 ingevuld krijgen, en het begon altijd vb: met 9 !
en wanneer het dan wél ging : zei onze gps ( laatste versie Griekenland, nog van't net gedownloaded) valt buiten de gedigitaliseerde zone ......, ( of viel "pal" in zee .... dan maar manueel uitzoeken, wat niet gemakkelijk is met een 4,5T en 7,5m lang / 3,20m hoog!!!!! Ze zagen ons daar ni graag komen !!! ( nee maar , de grieken hebben ons steeds goed overal doorgeholpen, de mini-straatjes!)
als we het dan wél vonden, dan stonden we daar ofwel moederziel alleen ( wat sommigen speciaal zoeken) maar wij voelen ons dan geheel onveilig, ofwel geweldig veel zwerfvuil, of blakke zon of of ..... t'was altijd wat... trouwens de meeste plaatsen zijn gewone "badeplaatsen", dus campingtoestanden verboden .....
Tja! en daar gaan wij niet voor op reis: in een bakkewarme moby binnen zitten ...... dus maar naar campings getrokken ...
2 X hebben we vrij gestaan ( ergens vlak onder Korinthie, was schitterend mooi, en veilig) en in Gerolimenas ( zo'n klein lief haventje, zag er veilig uit), dat trouwens een sterke aanrader is.