[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4657: Undefined variable: app_head_include
Griekenland met de camper • Bekijk onderwerp - Nieuw !

Nieuw !

Hier kan iedereen zijn commentaar op de website griekenlandmetdecamper.nl kwijt. Kritiek, complimenten, leuke suggesties, kijk maar.

Nieuw !

Berichtdoor Jan Bee » Zo Jan 24, 2016 1:15 pm

Hoi allemaal,
Ik zal ons even voorstellen, wat we zijn nieuw hier.
Wij zijn Jan en Agnes en wij huren voor de derde keer een camper in Griekenland .
Wel komen wij elk jaar in september/oktober zo wie zo in Griekenland in Kala Nera op het schiereiland Pilion waar we een weekje doorbrengen bij familie, die daar woont, behalve dan afgelopen jaar.

Ter compensatie dit jaar met de camper en misschien in september nog een keer naar Kala Nera. De huurcamper besteld voor april voor 12 dagen. De bedoeling is om de Peloponnesos aan te doen. Wij kiezen bewust voor vliegen naar de bestemming en voor een huurcamper ter plaatse (ook Spanje en Amerika en Canada zo gedaan) en niet voor bezit, maar dat mag (gelukkig) ieders eigen keus zijn.
We zijn gewend om vrij te camperen en hoop dat dat net als met onze laatste Griekse camperreis in 2010 nog steeds goed mogelijk is en daarom een bezoek hier. Ik heb deze website veelvuldig bezocht als gast en geraadpleegd voor onze bezoeken aan Griekenland (niet alleen waardevol en bruikbaar voor camperreizigers, maar ook boordevol informatie voor iedere Griekenlandreiziger) en vond het wel tijd worden om me te registeren.
Groet en een mooie vakantiejaar!
Jan .
Jan Bee

Re: Nieuw !

Berichtdoor mstuniek » Za Jan 30, 2016 10:04 pm

Welkom er staat genoeg info op.
su6
mstuniek

Terug naar gastenboek