Voorstellen

Hier kan iedereen zijn commentaar op de website griekenlandmetdecamper.nl kwijt. Kritiek, complimenten, leuke suggesties, kijk maar.
Plaats reactie
Mieke

Voorstellen

Bericht door Mieke » za apr 28, 2007 10:22 pm

Hoi!

Leuk dat deze site en het forum er zijn.
Wij zijn al een aantal jaren Griekenlandgangers, tot nu toe altijd met vliegtuig en huurauto. Dit jaar vliegen we naar Lefkas waar we gaan zeilen. Volgend jaar hopen we voor het eerst met de camper naar Griekenland, liefst Kreta te gaan. Mijn schoonouders hebben een camper gekocht en gaan er dit jaar een aantal malen mee weg, volgend jaar mogen wij hopelijk een aantal weken!
Ik zal dus regelmatig op dit forum komen kijken om ideeën op te doen en me voor te bereiden.

Meteen een eerste vraag: in welke maand wordt het mogelijk om de overtocht te boeken voor voor- of najaar 2008? December? Januari?

Groeten, Mieke

Frans Mulder
Contacteer:

Bericht door Frans Mulder » vr mei 04, 2007 2:55 pm

Dag Mieke, welkom op het forum!
Op het gr.mdcamper weekend hoorden we nog eens dat de datum voor het boeken van de boot steeds vroeger wordt. Vanaf december kan je meen ik al via World Wide (zie mijn site) proberen te boeken. Januari op zijn laatst!
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl

Simon en Minke
Contacteer:

Bericht door Simon en Minke » di nov 27, 2007 1:15 pm

Hallo Mieke,

Vorige week maandag telefonisch contact gehad met World Wide Passage in Rotterdam (010) 487 39 17.
Ze waren al volop aan het boeken, de door mij gewenste data voor en overtocht vanuit Venetie op 22 augustus en 11 oktober waren toen al niet meer beschikbaar. We gaan nu 23 augustus heen en 9 oktober terug.
Het is november nog nooit zo druk geweest. Zaak dus om snel er snel bij te zijn!

:) Campergroeten, Minke

Mieke

Bericht door Mieke » di nov 27, 2007 5:24 pm

Bedankt voor je antwoord!

Jammer voor jullie die data, ben je toch 3 dagen minder daar.

Helaas kunnen wij komend jaar niet met de camper, tegelijk vakantie met de eigenaren... maar goed om te weten dat je er zo vroeg bij moet zijn.

Wij gaan komend jaar vliegen naar lefkas en dan zeilen, weer heel wat anders dus.

Plaats reactie