Zigeuners

Alles over specifieke bestemmingen in Griekenland met de camper

Zigeuners

Berichtdoor TOL » Do Jul 08, 2010 9:13 am

Ben net terug van 2mnd Griekenland. Wat mij opviel was dat er veeeeeel meer zigeuners kozen voor dezelfde plaatsen als ik. Ben zelfs op Diakofto vertrokken samen met een ander stel Nederlanders. Hier kwamen ongeveer een 6-tal auto's achter ons staan, terwijl er helemaal achterin nog eens een 10-tal al stonden. Later tijdens de reis hoor ik dat de politie de zigeuners heeft weggestuurd omdat zij aldaar een boomgaard hadden leeggeroofd. Vraag mij af hoe anderen dit soort dingen ervaren.
PLUK DE DAG
Vrijheid = een volgetankte camper
Gebruikers-avatar
TOL

Re: Zigeuners

Berichtdoor MonRoe » Zo Jul 18, 2010 7:51 pm

Twee jaar terug stonden wij op de camperplaats in Nea Epidaurus en kregen wij 's avonds ook bezoek van zigeuners. Twee weken later kwamen wij dezelfde groep weer tegen bij Diakofta en waren zij erg brutaal, gingen op de stoelen van de camperaars zitten, de ouderen keken vanuit die stoelen toe hoe de kinderen bij de douches de was deden. Ze stonden onder de bomen en wij stonden een stukje terug langs de weg.
De meeste camperaars voelde zich er niet prettig bij ook omdat er erg naar binnen werd gekeken door de kinderen. 's Avonds gingen alle spullen naar binnen en alle ramen dicht, terwijl wij dit de hele vakantie niet zo ervaren hadden dat het noodzakelijk was.
MonRoe

Terug naar bestemmingen