[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4657: Undefined variable: app_head_include
Griekenland met de camper • Bekijk onderwerp - Peloponnesos

Peloponnesos

Alles over specifieke bestemmingen in Griekenland met de camper

Peloponnesos

Berichtdoor els » Wo Jun 22, 2016 1:24 pm

Hoi allemaal,

dit najaar gaan mijn man en ik naar de Peloponnesos.
Ik vond al heel veel ideetjes via het lezen van al de reisverslagen op deze site, maar heb toch nog een paar vragen.

We zouden sowieso de westelijke kuststrook doen. We houden van wild camperen (zwerfwagen vlakbij het strand, schuifdeur open, zee in ;-)). Daarnaast ben ik een fervent strandjutter, dus ik schuim graag de vloedlijn af op zoek naar schelpen en ander moois. Zandstranden zijn dus ideaal, maar ook leuke kiezelstrandjes vinden we leuk.

Nu vraag ik me af welke kusten we zeker nog moeten doen. Welke kuststroken zijn de moeite en zijn anders dan die van de Westkust?

Is de kuststrook van Messinia, binnen Mani (ik las ergens dat dat daar dor & kaal is - spreekt me dus niet zo aan) en Monemvasia totaal anders dan de Westkust? Ik kan me niet voorstellen hoe die 3 "uitsteeksels" van de Peloponnesos zijn.
En wat met de kuststreek tussen Patras en Korinthe?
Tot slot: is het "uitsteeksel" rond Naplio de moeite?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten,
Els
els

Re: Peloponnesos

Berichtdoor Frans Mulder » Di Jun 28, 2016 6:35 am

Beste Els,
Vorig jaar waren we nog op de Peloponnesos. Het was niet erg druk vanwege de crisis. Je vragen zijn moeilijk te beantwoorden, want wat is "de moeite waard". Dat ligt voor iedereen anders. De westelijke kust is mooi en vlak, daar is nog veel te ontdekken. Wij waren daar vorig jaar bij Kalo Nero. Leuk staan, als er plaats is. Iets noordelijker geldt dat ook voor Golden Beach bij Kallini-Kastro. Van de drie uitsteeksels bevalt ons Messinia het best, maar het kan er druk zijn. Monemvassia en daaronder zeker ook, veel stiller en nog veel plekjes. Boza stonden we vorig jaar: super plek. Verder hoe dichter bij Athene, hoe drukker het wordt. Vlakbij het dopje Korfos vonden we vorig jaar nog wel een mooie plek.
Je vindt alles op de website, maar ook van dag tot dag op Twitter: @griekmcamper. Succes!
Groet,
Frans Mulder
beheerder
info@griekenlandmetdecamper.nl
Gebruikers-avatar
Frans Mulder

Re: Peloponnesos

Berichtdoor els » Zo Jul 10, 2016 1:24 pm

Dankjewel, Frans, voor de bruikbare tips!
els

Terug naar bestemmingen